• -10%

Sprzęgło BULLFLEX 1, dla wału Ø 1"

Dostępność: Ostatnie sztuki w magazynie
2 147,00 zł
1 932,30 zł Zniżka 10%
Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 1 647,60 zł

Indeks: BULFL011

Ilość

Sprzęgło typu BULFL011 zapewnia optymalne tłumienie drgań. Doskonałe wyrównanie wału napędowego dzięki specjalnemu pierścieniowi centrującemu, ułatwiające montaż.

SPRZĘGŁA PODATNE

Typ Bullflex

Zapewnienie optymalnego tłumienia drgań

Typ Bullflex stanowi odpowiedź na zwiększające się zapotrzebowanie na większy komfort pływania. Zaprojektowano je specjalnie dla zapewnienia optymalnego tłumienia drgań. Drgania skrętne są wygładzane wyjątkowo skutecznie przez jego bardzo elastyczny element gumowy, zapewniający ciche przeniesienie napędu między silnikiem i wałem śrubowym, bez drgań i bez luzów. Inną mocną charakterystyką jest doskonałe wyrównanie osi wału śrubowego. Dla najbardziej popularnych przekładni Volvo, Yanmar i Kanzaki dostępne są specjalne (również wykonywane na zamówienie) kołnierze adapterów (patrz strona 71).

Szereg zalet

  • • Bardzo wysoce elastyczne
  • • Zabezpieczone przed ścinaniem (osiowym i promieniowym) zapewnia bezpieczne przeniesienie napędu w każdych okolicznościach
  • • Dopuszczalna niewspółosiowość do 2º
  • • Doskonałe centrowanie na wale, dopuszczające wysokie obroty wału
  • • Wał pozostaje wycentrowany nawet na wstecznym biegu
  • • Możliwość zdjęcia pierścienia centrującego, w przypadku zastosowania dwóch łożysk lub ich większej ilości
  • • Wbudowany tłumik parcia zmniejszający drgania osiowe
  • • Niestożkowa piasta zaciskowa dla doskonałego centrowania i demontażu zespołu wału


Specyfikacje

  • • Modele 1, 2 i 4 posiadają 4” podłączenie przekładni
  • • Modele 8, 12 i 16 posiadają 4” i 5” podłączenie przekładni
  • • Model 32 dostarczamy z 6 gwintowanymi otworami M16 na okręgu podziałowym o Ø 120,65 mm/4,75” pozwalającymi na mocowanie sprzęgieł do większości modeli przekładni (Hurth, Velvet, TD, ZF i P.R.M.)
  • • Firma VETUS może również dostarczyć mocowania wymagane do instalacji Bullflex do przekładni. Sprzęgło to nie nadaje się do napędów V-Drive
BULFL011

Opis

Typ Bullflex
1
DIN 6270B = pleasure craft kW (HP)/100 shaft RPM
0.8 (1.1)
DIN 6270A = commercial craft kW (HP)/100 shaft RPM
0.5 (0.7)
Maksymalny moment obrotowy (w Nm) DIN 6270B
75
Maksymalny moment obrotowy (w Nm) DIN 6270A
45
Max. RPM at zero misalignment
7000
Max. RPM at 2º misalignment
3500
Średnica (cale)
3 15/16
Długość (cale)
3 11/32
Średnica wału (cale)
1
Średnica (mm)
43
Długość (mm)
85

Specyficzne kody

16 innych produktów w tej samej kategorii: