BOW - PRO - pędniki dziobowe

BOW - PRO - pędniki dziobowe

Rewolucyjna koncepcja połączona ze sprawdzoną techniką.

Nasze pędniki BOW PRO używają sprawdzonych silników indukcyjnych, bez szczotek węglowych. W rezultacie, silnik pędnika dziobowego / rufowego jest bezobsługowy i posiada czas pracy sklasyfikowany jako Endurance (długotrwały)! Tylko element końcowy i obwody zasilania wymagają regularnej konserwacji. Silnik indukcyjny jest sterowany przez regulator silnika VETUS MCV. Wbudowane zabezpieczenia od nadmiernej temperatury i zbyt niskiego napięcia akumulatora w połączeniu z bezszczotkowym silnikiem indukcyjnym czynią serię pędników BOW PRO wysoce odporną na przeciążenia i idealnym rozwiązaniem dla najbardziej wymagających wodniaków, w sytuacjach najtrudniejszego manewrowania!

Pędnik BOW PRO jest sterowany przez opatentowany protokół CANBUS (sterowanie cyfrowe). Dla pędników serii BOW PRO istnieją dwa w pełni proporcjonalne pulpity; jeden pulpit podstawowy (BPPPA) i jeden pulpit z funkcją blokowania i przytrzymania, dla łatwego dokowania (BPPJA). Pędniki BOW PRO wykorzystują te same śruby napędowe i przekładnie, które sprawdzają się w pędnikach VETUS od ponad 30 lat. Modernizacja łodzi z istniejącego pędnika do pędnika BOW PRO jest łatwa do przeprowadzenia, gdyż pędniki BOW PRO wykonano, aby wykorzystywały tunele o tej samej wielkości, co aktualne pędniki VETUS, jak również wielu innych marek. Dla łodzi z napędem elektrycznym, firma VETUS oferuje serię 48 V, ukazaną po prawej. Kontynuowane jest poszerzenie asortymentu BOW PRO. Wkrótce będą dostępne nowe modele o większych mocach wyjściowych dla zasilania 12, 24 i 48 V. Aby uzyskać najbardziej aktualne informacje o tym asortymencie pędników, prosimy skontaktować się ze swoim dilerem VETUS lub sprawdzić naszą stronę internetową.

Specyfikacje

• Precyzyjne sterowanie proporcjonalne

• Długotrwały czas pracy - ponad 10 minut. Ograniczony wielkością posiadanego banku akumulatorów.

• Bezobsługowy silnik bezszczotkowy

• Wbudowane zabezpieczenie przed nadmierną temperaturą i zbyt niskim napięciem.

• Wysoce odporny na przeciążenie

• Pędnik i jego pulpity sterowania podłącza się kablami przenoszącymi cyfrowe sygnały V-CAN (canbus firmy VETUS, umożliwiająca w przyszłości integrację do rozległego systemu elektroniki łodzi i wyświetlaczy informacji).

• Elektroniczne przełączanie eliminuje mechaniczne solenoidy, zwiększając niezawodność. F

irma VETUS stanowczo zaleca użycie oryginalnych kabli połączeniowych V-CAN, aby zapewnić optymalne połączenia między kontrolkami i pędnikiem

Komentarze

Zostaw wiadomość

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć